• 1січ
  • 2лют
  • 3бер
  • 4кві
  • 5тра
  • 6лип
  • 7чер
  • 8сер
  • 9вер
  • 10жов
  • 11лис
  • 12гру
28 жовтня 2012

Результати національного Exit-poll по багатомандатному загальнодержавному виборчому округу

#

У день голосування на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 р. компанією Research & Branding Group був проведений exit-poll (опитування на виході із виборчої дільниці) голосування по багатомандатному загальнодержавному виборчому округу за виборчими списками кандидатів у депутати від політичних партій. Всього було опитано 12 500 виборців на 500 дільницях в усіх областях України, АР Крим, містах Київ і Севастополь. 

При реалізації дослідження використовувалася випадкова двоступенева вибірка: 
На першій ступені одиницями відбору виступали виборчі дільниці. Основа вибірки — дані про чисельність виборчих дільниць і зареєстрованих на них виборців, згруповані по областях України і типу місцевості (міська або сільська). 
На другій ступені вибірки, яка реалізувалася у день виборів, одиницями відбору виступали виборці, що мешкають на території цієї виборчої дільниці, які брали участь в голосуванні. Для забезпечення репрезентативності вибірки виборців, відібраних на окремих дільницях, проведення опитування здійснювалося із урахуванням інтенсивності потоку виборців. Випадковий характер відбору респондентів на дільниці забезпечується процедурою, що припускає вибір інтерв'юером у певний час потрібної кількості опитуваних із заданим кроком. 

Із урахуванням об'єму вибіркової сукупності очікувана гранична похибка по цій вибірці не повинна перевищувати ±1% (при рівні довірчої вірогідності Р=0,954).

РЕЗУЛЬТАТИ EXIT-POLL ПО БАГАТОМАНДАТНОМУ ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОМУ ВИБОРЧОМУ ОКРУГУ ЗА ВИБОРЧИМИ СПИСКАМИ КАНДИДАТІВ У ДЕПУТАТИ ВІД ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ
Дані у %

	
Маркетингові дослідження
всі маркетингові дослідження
This div will be replaced