Українці в умовах карантину: show must go on. Кінотеатри

Внаслідок карантину в Україні зачинилися кінотеатри, були перенесені релізи фільмів, було скасовано кінофестивалі та призупинилися зйомки нових фільмів. Тільки за приблизними підрахунками кінотеатри за не повні три місяці карантину недорахувалися півмільярда гривень прибутків, не кажучи про витрати на зарплатню співробітникам, оренду приміщень у ТРЦ тощо. Але це лише один бік медалі, з іншого – спраглі за прем’єрами кіномани та відвідувачі кінотеатрів. Відновлення роботи кінотеатрів в Україні заплановане на 2 липня, попри рекордні цифри захворюваності на COVID-19 у червні. Тож, що переважить в українців – улюблена розвага чи страх заразитися на коронавірус?

Як показують результати чергової хвилі загальноукраїнського CATI-опитування*, на кінець червня дві третини українців (67%) заявили про відсутність планів відвідування кінотеатрів у найближчі три місяці після відновлення їхньої роботи, тоді як 29% такі плани мають. Зокрема, приблизно кожен десятий планує відвідування кінотеатру хоча б раз на місяць (12%) або раз на три місяці (8%), ще 5% опитаних планують відвідування кінотеатрів  2-3 рази на місяць, 3% – раз на тиждень, а кожен сотий (1%) – кілька разів на тиждень.

Дещо більше тих, хто не планує відвідування кінотеатрів у найближчі три місяці серед жінок, ніж серед чоловіків, серед представників старшої вікової групи і сільських жителів. Натомість серед молоді понад половина має плани відвідування кінотеатрів у найближчі три місяці після відновлення їхньої роботи.

Слід відзначити, що упродовж 12 місяців 2019 року кінотеатри відвідали 20% українців, що на 9% менше, ніж їхні плани відвідування кінотеатрів на перші три місяці після скасування карантину.

Олексій Ляшенко, кандидат історичних наук, аналітик Research & Branding Group

 PDF-версія:

Rubicon2.0.4_RB_Report_20200626_1_ua

*Опитування проводилося у період з 19 по 24 червня 2020 року. Всього опитано 1009 респондентів у віці від 18 років і старше. Вибірка репрезентує населення України за статтю, віком, типом населеного пункту та регіоном проживання (за винятком непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей, АР Крим, та м. Севастополь). Метод опитування – CATI-опитування (телефонні інтерв’ю з використанням комп’ютера, computer-assisted telephone interviews) ролінгового формату. Максимальна похибка вибірки не перевищує +/- 3,7%.

Назад