Українці в умовах карантину: кондитерських виробів і морозива

Разом з карантином багато українців зіткнулися з новими для них проблемами і викликами, адже карантин – це не тільки запобігання розповсюдженню інфекції, а ще й стрес внаслідок відсутності суспільного життя і «живого» спілкування з рідними та друзями, нудьги та відчуття самотності, зниження рухової активності і постійних перекусів. Є навіть такий вислів «заїсти стрес», як правило, чимось солодким – кондитерськими виробами або морозивом, що актуально у спекотну погоду.

Як показують результати чергової хвилі загальноукраїнського CATI-опитування*, саме морозиво упродовж останніх двох місяців став вживати частіше кожен п’ятий (20%) житель України, втім, майже стільки ж (17%) стали вживати морозиво рідше. Більша частина опитаних (43%) упродовж останніх двох місяців споживали морозиво як і раніше, а ще 18% – не споживають морозиво зовсім.

Кондитерські вироби за цей же період частіше стали споживати лише 5% українців, тоді як кожен п’ятий (20%) – рідше. Понад половина опитаних (54%) споживали кондитерські вироби як і раніше, а 20% – не споживають кондитерські вироби взагалі.

Зміни у споживанні солодкого мають певні соціально-демографічні особливості.

Кондитерські вироби – рідше стали споживати більше жінок, ніж чоловіків, а серед чоловіків більше, ніж серед жінок, тих, хто лишив споживання кондитерки на попередньому рівні. Тих, хто взагалі не вживає кондитерських виробів, порівняно більше серед представників старшої вікової категорії, а також серед мешканців центрального і південного регіонів.

Морозиво – стали вживати частіше більше жінок, ніж чоловіків, тоді як серед чоловіків більше, ніж серед жінок, тих, хто лишив споживання морозива на попередньому рівні. Частіше споживати морозиво стали молодь і представники середньої вікової категорії, тоді як серед українців старшого віку порівняно більше тих, хто взагалі не вживає морозива. Відносно більше тих, хто став частіше споживати морозиво серед мешканців південного регіону та жителів обласних центрів.

Олексій Ляшенко, кандидат історичних наук, аналітик Research & Branding Group

 PDF-версія:

Rubicon2.0.4_RB_Report_20200626_8_ua

*Опитування проводилося у період з 19 по 24 червня 2020 року. Всього опитано 1009 респондентів у віці від 18 років і старше. Вибірка репрезентує населення України за статтю, віком, типом населеного пункту та регіоном проживання (за винятком непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей, АР Крим, та м. Севастополь). Метод опитування – CATI-опитування (телефонні інтерв’ю з використанням комп’ютера, computer-assisted telephone interviews) ролінгового формату. Максимальна похибка вибірки не перевищує +/- 3,7%.

 

Назад