CATI

CATI

Телефонні/ CATI-інтерв’ю – це форма особистого опитування, за якої інтерв’юер розмовляє з респондентом телефоном. Відповіді респондента заносяться до спеціально розробленої нами програми, що дозволяє автоматично контролювати логіку відповідей, наповнюваність вибірки, дотримання квотного завдання і якість проведення інтерв’ю в режимі реального часу. Всі інтерв’ю записуються на аудіо.

Ми маємо власну CATI-студію в Києві з 20-ма робочими місцями. За необхідності є досвід підключати до роботи локально організовані CATI -центри в Житомирі, Вінниці, Харкові із загальною чисельністю до 60-ти місць. 

EyeTracking

EyeTracking

Ми йдемо в ногу з часом і можемо запропонувати інноваційні методи досліджень. Технологія Eye-tracking дозволяє за допомогою спеціального устаткування Eye-tracker відстежувати погляд людини і, завдяки високоточним датчикам, фіксувати, куди саме, в якій послідовності і як довго дивиться респондент, ознайомлюючись із рекламними матеріалами, сайтом або полицею з товаром.

У нашому розпорядженні три різнопланових устаткування Eye-tracker, які дозволяють протестувати будь-які види рекламних матеріалів, дизайн-макети, сайти, інтерфейси, призначені для користувача, торговельну викладку і товарну упаковку:

  • Glasses Eye-tracker – для вивчення руху очей в реальному середовищі (торговельних ятках, на вулиці тощо) 
  • Monitor Eye Tracker (T-серія) – для дослідження реакцій на макети упаковок, друковану рекламу, відеоролики і сайти 
  • Box Eye Tracker (X-серия) – для тестування повнорозмірних дизайн- макетів і викладки на полиці в лабораторних умовах 

Mystery Shopping

Mystery Shopping

Для перевірки якості сервісу і рівня обслуговування ми використовуємо візити або дзвінки (Mystery calling) спеціально підготовлених таємничих покупців в точки продажів, де вони спілкуються з персоналом компанії під виглядом звичайних покупців.

У нашій базі потенційних таємничих покупців – понад 5000 претендентів. Під час особистої зустрічі перед проєктом ми інструктуємо їх і так само по завершенні приймаємо виконану роботу, що в результаті забезпечує додатковий рівень контролю.

Заповнена в електронному вигляді форма оцінки розміщується на спеціально розробленому інтернет-порталі проєкту, що обумовлює оперативний доступ до даних перевірок в будь-якій точці України, безпечне зберігання інформації, повний контроль за ходом проєкту і можливість самостійно формувати в конструкторі необхідні звіти за результатами оцінок.

Online ФГІ

Online ФГІ

Метод якісного дослідження, який відрізняється від традиційних фокус-групових інтерв’ю тим, що відбувається у вигляді online-чату модератора з респондентами, де модератор також фокусує увагу респондентів і направляє бесіду учасників, як і при звичайній фокус-групі. Даний вид ФГІ дозволяє збирати важкодоступну ЦА в один час в одному місці – online-чаті, при цьому в комфортних для респондентів умовах.

У нас – власний сервер і спеціалізоване програмне забезпечення, яке дозволяє проводити online ФГІ різного рівня складності. При цьому при рекрутингові респондентів ми використовуємо традиційні методи, тобто рекрутер offline особисто (під час зустрічі або дзвінка) запрошує представника ЦА взяти участь в online ФГІ.

Омнібус

Омнібус

З 2006 р. ми проводимо власне регулярне синдикативне дослідження R& B Омнібус по всеукраїнській вибірці, яке дозволяє вивчати думку українців з будь-яких питань (як маркетингових, так і соціально-політичних та економічних). 

Омнібус – це не панельне дослідження. За кожної хвилі опитуються лише респонденти, що раніше не брали участі в опитуванні. Періодичність проведення дослідження дозволяє відстежувати зміни думок з будь-якої тематики, адже таке опитування репрезентує за статтю, віком, областю і типом населеного пункту все доросле населення України.  

Деякі результати омнібусних досліджень можна знайти в блозі.

CAPI

CAPI

За допомогою Touchpoll Research, що входить до структури нашої компанії, ми маємо можливість проводити кількісні дослідження по всій Україні з використанням планшетів і запатентованої методології.

Респондент самостійно (або за допомогою інтерв’юера) заповнює на екрані планшета запрограмовану анкету, в якій автоматично контролюється логіка переходу від запитання до запитання і виключаються пропуски відповідей на них.

Інтерв’ю проводяться в місцях скупчення необхідної для дослідження ЦА. Планшет дозволяє демонструвати респондентам повнокольорові зображення, тобто тестувати рекламні ролики, логотипи, варіанти упаковки, інтер’єрів та інші графічні об’єкти.

Кількісні методи

Кількісні методи

Ми маємо можливість використовувати для вирішення поставлених завдань всі відомі традиційні кількісні методи досліджень. Наявність у нас в кожному обласному центрі регіонального супервайзера зі своєю командою інтерв’юерів, контролерів і таємних покупців дозволяє в оптимальні терміни проводити як загальнонаціональні, так і регіональні, та будь-які територіальні дослідження: трекінгові, панельні й ad-hoc проекти.

В арсеналі наших кількісних методів:

  • Особисті інтерв’ю face-to-face in/out home
  • Телефонні інтерв’ю (CATI)
  • Інтерв’ю на планшетах (CAPI)
  • Опитування на виході exit-polls
  • Hall/home тести
  • Роздрібні аудити (приховані /відкриті) 

Якісні методи

Якісні методи

Будь-який якісний метод, якщо він необхідний для реалізації поставлених завдань, може бути й буде нами використаний. Від традиційних фокус-групових інтерв’ю до супровідних інтерв’ю в місця покупок.

При розробці інструментарію нашими модераторами-аналітиками використовується понад 20-ть проектних методик залежно від поставлених завдань. А найпильнішу увагу ми приділяємо контролю рекрутингу респондентів, який в нас є трирівневим. При цьому за ходом ФГІ можна спостерігати як у сусідньому спеціально обладнаному приміщенні, так і за допомогою online-трансляції за унікальним посиланням.

В арсеналі наших якісних методів:

  • Фокус-групи (традиційні та online (ФГІ))
  • Глибинні інтерв’ю
  • Експертні інтерв’ю
  • Супроводжувальні інтерв’ю
  • Этнографічні інтерв’ю
  • Case-study (вивчення випадку)